Tekninen tuki

   


Käytössämme on asiakaspalvelujärjestelmä, jonne voit tehdä tukipyyntöjä sekä seurata tekemiesi pyyntöjen tilaa. Näet myös keskitetysti omat avoimina olevat ja aiemmin ratkaistut tukipyynnöt.

Järjestelmä tarjoaa myös artikkeleita usein kysyttyihin kysymyksiin, jolloin saat monista asioista ratkaisun jo siinä vaiheessa kun olet kirjoittamassa kysymystäsi.


Tukipalvelun maksuton käyttö kuuluu ylläpitosopimuksen tehneille asiakkaille. Tukipalvelu auttaa asiakasta VERTEX-ohjelmiston käyttöön liittyvissä ongelmatilanteissa. Tukipalvelukielinä ovat suomi ja englanti

Tukipalvelun tarkoitus

Tukipalvelu on tarkoitettu:

  • Ratkomaan ohjelmiston käyttöön liittyviä ongelmia.
  • Keräämään, analysoimaan ja raportoimaan epäillyistä ohjelmistovirheistä.
  • Keräämään ohjelmistokehitysideoita asiakaspalautteista.










Tukipalvelun sähköposti on:

mutta ensisijaisesti suosittelemme käyttämään Jira Service Deskiä, josta saat palvelun nopeimmin.


Kiireellisissä tapauksissa voit myös soittaa:

  • 03-313 41 300 (G4, G4 Plant, ED ja Flow)
  • 03-313 41 230 (BD)
  • 0400 341 115 (InD)
  • 03-313 411 (Vertex Systems Oy:n keskus)